lördag 29 januari 2011

2011-01-29

Heeeeelg! riktigt härligt-

Tänkte att ja idag ska jag göra alla skolarbeten. Så skulle jag börja med att skriva om vargen. Så funkar det inte att titta på filmen eller att komma in på sidan.. Hmm, ja de började ju bra. Men det blev ett inlägg om Jehovas vittnen istället i med att jag inte riktigt var med på grupparbetet. Så går det när man är sjuk och ligger hemma. Det gäller att vara allert. Men men nu är jag klar med det iallafall.
Nu ska jag skriva om mobilens utveckling i Teknik. Vi får hoppas på att det också går bra för jag har ingen aning ens vad han heter som gjorde den första mobilen. Jaja jag får ta och plugga vidare nu. En mysig lördagdag med mycket skoolarbete, det är aldrig fel (y haha

visst blev min nya design fin?! Tänkte att nu när nej visst ja de e ju inte alls höst kom ja på nu! ojsan
Aja den blev fin iallafall :)

Trevlig helg på de som läser!
pussN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar